The Original Ultras Streetwear est. 2010

My Cart

Mini Cart

Returns and Exchanges
 

RETURNS & ECHANGES ALL OVER EUROPE

 

RETURNS:

Need to return something? No problem! You are able to returnit within 30 days and choose something else. The process is simple. Shipping cost is borne by you.

In order for returns to be accepted, consider the following:

  • 1. Returned products must be in their original condition sent by us and received by the customer, unused and undamaged.
  • 2. Any company card and product labels must not have been removed or damaged in any way.
  • 3. All shipping documents (Retail Receipt, Shipping Card, etc.) are part of the product, so they must be returned as well.

 

RETURN PROCEDURE:

Send us an informative email at sales@ultrasclothes.gr

Step 1.  Fill in the Return Form you received with your parcel or click here to download it and print it.

Step 2. Pack the item carefully to avoid damage during transport. Place the Return Form and purchase receipt on the same package.

Step 3. Go to a Courier store of your choice to send us the package and give the following recipient information:

Αndreas Kalobratsos & Sia EE – Ultras Clothes,

Αgiou Georgiou 89, Κorydallos, Athens, Greece, 18120


Please retain proof of postage until we have confirmed your return has been completed.


Step 4.
After we receive your parcel, we’ll send you and email as soon as we’ve completed your return.

 


HOW DO I FILL OUT THE RETURN FORM?

In the Return form you should tell us which product / s you chose to proceed with the change. You must enter the correct product code (SKU), quantity, color and size correctly.

If you lost the return form, you are able to print in right here.

 

DEFECTIVE PRODUCTS

It can be very rare but sometimes it happens! If you find that any of the products you purchased are defective then you should contact us to replace it.

In this case, the costs of returning the defective product and sending the new one are borne by us.

 

 

 

  

 

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ & ΚΥΠΡΟ

(Returns and Exchanges for Greece and Cyprus)

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ:

Δεν σας ταιριάζει αυτό που παραλάβατε; Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 30 ημερών και να διαλέξετεκάτι άλλο. Η διαδικασία είναι απλή. Τα έξοδα επιστροφής της παραγγελίας σας σε εμάς επιβαρύνουν την εταιρεία μας, ενώ τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

 
ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Για να μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε θα πρέπει:

  • 1. Να μην έχουν περάσει πάνω από 30 μέρες από την ημέρα που το παραλάβατε.
  • 2. Να μην έχετε πλύνει, φθείρει ή ταλαιπωρήσει το ρούχο που θέλετε να επιστρέψετε.
  • 3. Να μην έχετε αφαιρέσει το καρτελάκι του ρούχου.

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:

Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο sales@ultrasclothes.gr

  1. 1. Συμπλήρωσε τη Φόρμα Αλλαγής που θα βρεις στο πακέτο που παρέλαβες. Αν δεν την έχεις κρατήσει μπορείς να την κατεβάσεις από εδώ.
  2. 2. Φτιάξε ένα νέο πακετο, σωστά συσκευασμένο, που να περιλαμβάνει τα προϊόντα που θέλεις να επιστρέψεις, την απόδειξη αγοράς και την φόρμα αλλαγής. 
  3. 3. Πήγαινε σε ένα κατάστημα ACS Courrier και στείλε μας το πακέτο που έφτιαξες. Δώσε τα παρακάτω στοιχεία αποστολής και ζήτα η χρέωση να γίνει στο παραλήπτη.

    ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΟΜΠΡΑΤΣΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ – Ultras Clothes.
    Διεύθυνση αποστολής: Αγ. Γεωργίου 89, 18120, Κορυδαλλός.

  4. 4. Αφού παραλάβουμε το δέμα σου, θα το ελέγξουμε και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για επιβεβαίωση  και για τυχόν διαφορά στην αξία των προϊόντων.
  5. 5. Θα στείλουμε το/α νέο/α προϊόν/τα που διάλεξες με δική σου χρέωση συνολικής αξίας 5 ευρώ.

 

ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ;*

Στην ειδική φόρμα αλλαγής θα πρέπει να μας πείτε ποιο/α προϊόν/τα διαλέξατε για να προχωρήσετε με την αλλαγή. Θα πρέπει να δηλώσετε σωστά τον κωδικό του νέου προϊόντος (SKU), την ποσότητα, το χρώμα και το μέγεθος.

*Εάν χάσατε την ειδική φόρμα αλλαγής μπορείτε να την κατεβάσετε και να την τυπώσετε εδώ.

 

 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Μπορεί να είναι πολύ σπάνιο αλλά καμιά φορά συμβαίνει! Αν διαπιστώσετε ότι για οποιονδήποτε λόγο κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε είναι ελαττωματικό τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να το αντικαταστήσουμε.

Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του παλιού προϊόντος και αποστολής του νέου επιβαρύνουν εμάς.